vrijdag 25 november 2011

Sollicitatiebrief

Naim El Khounchar
Stokbeemdstraat 20
1982 Elewijt
(015) 62 04 31


Aan Homevil                                                                                            19 november 2011
t.a.v. Piet Vroman
Kursaalstraat 10
1800 Vilvoorde

Sollicitatie Kinesitherapeut
Geachte meneer Vroman
Ik las deze week op de site van de VDAB dat jullie opzoek zijn naar een kinesitherapeut voor jullie woon-en dagcentrum. Deze functie interesseert mij zeer.
Ik ben net afgestudeerd aan de K.U.Leuven en heb mijn bachelor in de revalidatiewetenschappen en kinesitherapie behaald. Daarenboven heb ik stage gevolgd aan het sportkot te Leuven bij kinesitherapeut Peter Sempels. Zelf, ben ik zeer behulpzaam en zeer sociaal. Ook ben ik zeer sportief aangelegd, wat natuurlijk mooi meegenomen is in het kader van deze functie. Bovendien ben ik in het bezit van een rijbewijs B en een auto waardoor ik me gemakkelijk kan verplaatsen. Zelf woon ik in Elewijt, dat slechts 7 km van Vilvoorde verwijdert is. Ik ben een gedreven persoon en zou er volluit voor willen gaan.
Ik hoop dat ik uw interesse heb kunnen opwekken.  Ik zou graag op gesprek komen om me uitgebreider voor te stellen.

Met beleefde groeten

Naim El Khounchar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten